Doprava a platba

Způsoby a ceny doručení zboží v ČR

Při objednávce nad  2000,- Kč náklady na poštovné a balné při doručení zboží po ČR neúčtujeme.

Kupující si v tomto případě může také zvolit způsob doručení zboží dle vlastního uvážení. Při objednávce nižší je cena doručení zboží závislá na tom, jaký způsob si kupující zvolí.

Tabulka pro rychlý přehled způsobů a cen doručení zboží v rámci ČR (platnost od 1.5.2025):

  Platba předem na účet  Platba při převzetí (dobírka)
Doručení na adresu zákazníka - GLS 90,- Kč 115,- Kč
Doručení na adresu zákazníka - Českou poštou - Balíkovna na adresu 140,- Kč 140,- Kč
Osobní odběr na provozovně 0,- Kč 0,- Kč
Osobní odběr na výdejním místě - Česká Pošta - Balíkovna * 80,- Kč 80,- Kč
Osobní odběr na výdejním místě - GLS ParcelShop * 55,- Kč 70,- Kč

[*] - doporučujeme ověřit, jestli výdejní místo přepravní společnosti akceptuje platbu kartou

Zaslání zboží na adresu - GLS

Zboží je zasíláno službou BusinessParcel, jejíž doručení by mělo být provedeno následující pracovní den. Příjemce je denně informován emailem o stavu zásilky. Řidič jej také může v den doručení telefonicky kontaktovat, aby si s ním domluvil podrobnosti předání. Standardní čas doručení u obchodního balíku do 24 hodin platí pro celou Českou republiku. Doručení zpravidla následující pracovní den Sledování zásilky v reálném čase Tři pokusy o doručení u balíků pro soukromé příjemce Služba FlexDelivery: Příjemci si mohu vybrat z několika možností doručení Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Zásilku lze online sledovat na www.gls-group.eu.

Zaslání zboží na adresu - Česká Pošta 

Zboží je zasíláno službou Balíkovna na adresu, jehož doručení by mělo být provedeno následující pracovní den. Zákazník na email obdrží informaci o tom, kdy byla zásilka expedována a jaké má přiřazeno identifikační číslo. Pokud nejste zastiženi na udané adrese, balík vám přepravce uloží v nejbližší Balíkovně na poště nebo v boxu. Balík si pak jednoduše vyzvednete pomocí kódu až se vám to bude hodit. POZOR v případě uložení balíku v nejbližší Balíkovně na poště nebo v boxu je zde uložen jen 7 pracovních dnů, pak je odeslán zpět odesílateli. Vyexpedovanou zásilku by mělo jít sledovat online na www.cpost.cz nebo si každý adresát může zjistit podrobnější informace o doručení zásilky na tel. čísle 800 177 889.

Vyzvednutí zboží na provozovně či jiném výdejním místě 

Objednané zboží může kupující také odebrat osobně a to na adrese provozovny prodávajícího či na adrese výdejního místa. Tuto možnost si kupující zvolí sám při realizaci objednávky v internetovém obchodě nebo po jiné dohodě s prodávajícím. Před osobní návštěvou vybrané provozovny či výdejního místa je nutné vyčkat na potvrzující email nebo sms s informací o tom, že je již objednané zboží připraveno k odběru. Při samotné návštěvě by pak měl kupující předložit nějaký identifikátor své objednávky (např. ID objednávky nebo zásilky).

Kupující má možnost odběru objednaného zboží mezi výdejními místy společnosti Česká pošta (pošty, trafiky, obchody či boxy) nebo společnosti GLS (výdejní místa GLS ParcelShop). Kupující musí zvolit konkrétní výdejní místo z nabídky v průběhu objednání zboží, jinak není možné objednávku řádně dokončit. Po expedici zboží již není možné výdejní místo změnit (zásilka se musí vrátit zpět a teprve poté může dojít k novému odeslání – v takovém případě však bude po kupujícím vyžadováno uhrazení nákladů na opětovné zaslání).

Možnosti doručení zboží na Slovensko

Zákazníci ze Slovenska mají možnost si zboží nechat zaslat přímo na požadovanou adresu na Slovensku. Objednané zboží může kupující také odebrat osobně a to na adrese provozovny prodávajícího či na adrese výdejního místa. Tuto možnost si kupující zvolí sám při realizaci objednávky v internetovém obchodě nebo po jiné dohodě s prodávajícím. Před osobní návštěvou vybrané provozovny či výdejního místa je nutné vyčkat na potvrzující email nebo sms s informací o tom, že je již objednané zboží připraveno k odběru. Při samotné návštěvě by pak měl kupující předložit nějaký identifikátor své objednávky (např. ID objednávky nebo zásilky). Dopravu na Slovensko zajišťuje firma GLS. Objednané zboží na dobírku se hradí v hotovosti (platí se v eurech v kurzu daného dne, který vydává ČNB - Česká národní banka) přepravní službě, která zboží doveze.

Při objednávce nad  3000,- Kč náklady na poštovné a balné při doručení zboží po SR neúčtujeme.

Tabulka pro rychlý přehled způsobů a cen doručení zboží v rámci SR (platnost od 1.5.2025):

  Platba předem na účet  Platba při převzetí (dobírka)
Doručení na adresu zákazníka - GLS 200,- Kč 230,- Kč
Osobní odběr na výdejním místě - GLS ParcelShop * 160,- Kč 190,- Kč

[*] - doporučujeme ověřit, jestli výdejní místo přepravní společnosti akceptuje platbu kartou

POZOR: objednávky s platbou předem na účet lze realizovat pouze po předchozí domluvě a to vždy pouze z české banky, případně ze zahraniční, pokud zákazník zaplatí všechny mezibankovní poplatky.

95 % zboží skladem

95 % zboží skladem

Externí sklad je pro nás zakázané slovo. V našem eshopu je 95 % zboží z naší nabídky fyzicky skladem přímo u nás. Proto jsme schopni expedovat zboží obratem. Prostě žádné zdržování.

Kamenná prodejna

Kamenná prodejna

Zboží si můžete osobně prohlédnout před nákupem nebo zkonzultovat výběr vhodného produktu přímo s prodejci, kteří mají letité zkušenosti s nabízeným sortimentem.

Zavolejte a poradíme vám

Zavolejte a poradíme vám

Potřebujete poradit s výběrem, ale máte to k nám daleko? Nevadí, k dispozici jsme pro vás na telefonu, e-mailu i chatu přímo v eshopu.

Doprava zdarma nad 2 000,-

Doprava zdarma nad 2 000,-

Víme, že kvalitní vzduch něco stojí. Proto u nás máte na nákup nad 2 000 Kč dopravu ZDARMA.