Jak nakupovat v našem eshopu | KLIMAguru.cz

URL: https://www.klimaguru.cz/texty/mate-potize-pri-nakupu-v-nasem-eshopu/166/


Hodnocení obchodu na Zboží.cz

Máte potíže při nákupu v našem eshopu?

Na této stránce najdete nápovědu k celému procesu nákupu v našem elektronickém obchodě.

1. Nákup bez registrace nebo s registrací

V našem internetovém obchodě nechceme nikoho znevýhodňovat a ani nikomu nic přikazovat, proto u nás mohou nakoupit jak registrovaní zákazníci, tak zákazníci bez registrace. Nechcete-li využívat maximum výhod registrovaného zákazníka, tak další text můžete přeskočit a přejděte rovnou k bodu č. 2. Chcete-li se registrovat a využívat tak všechny výhody nákupu v našem elektronickém obchodě, pak klikněte úplně nahoře na tlačítko "Registrace". Jste-li u nás již registrováni, pak se stačí přihlásit ke svému uživatelskému účtu přes vedlejší tlačítko "Přihlášení".

TIP: Registrace je pro náše zákazníky výhodná hned z několika důvodů. Za prvé nám šetří čas při zpracování objednávky, a proto je objednávka z našeho eshopu vždy vyřízena dříve než objednávka faxem, emailem či telefonem. Registrovaný zákazník je vždy, když se změní status objednávky, informován o této změně a to prostřednictvím emailové zprávy. Další výhodou je, že nákupní košík registrovaného zákazníka si pamatuje svůj obsah do doby dokončení objednávky či jeho vyprázdnění, takže pokud si budete muset odskočit a vrátíte se za pár hodin, stále najdete ve svém košíku to zboží, které tam bylo předtím. V neposlední řadě má zákazník možnost ohodnotit produkty v našem obchodě a přihlásit se k odběru elektronického bulletinu, kde všechny zákazníky informujeme o posledních novinkách a speciálních slevách, které naleznou v našem eshopu.

2. Výběr zboží

Pomocí levého navigačního sloupce si vyberte tu kategorii, která Vás zajímá. V dané kategorii si vyberte zboží, které chcete zakoupit. Dostanete se na jeho kartu, kde najdete jak obrázek, tak popis produktu. Pokud chcete zboží zakoupit, musíte jej vložit nejprve do košíku, to uděláte kliknutím na ikonku "Vlož do košíku".

3. Nákupní košík

Po celou dobu nakupování najdete úplně vpravo nahoře informaci o tom, kolik položek máte v danou chvíli ve vašem nákupním košíku. Přes tento odkaz se lze jednoduše dostat na stránku nákupního košíku, kde můžete upravit počet položek či produkt z košíku odebrat. Aby si nákupní košík tuto informaci zapamatoval, je nutné kliknout na tlačítko "Přepočítat". Máte-li ve vašem košíku již všechny položky a chcete-li zaplatit, klikněte na tlačítko "Přejít na pokladnu".

4. Pokladna

Na této stránce se nachází ještě jednou soupis veškerého Vámi objednávaného zboží. Nyní si musíte zvolit jednu z nabízených možností doručení zboží. Pod názvem dané možnosti najdete popis nabízené služby. Po kliknutí na vybranou možnost doručení zboží se na stránce objeví možnosti všechny dostupné možnosti plateb. Za názvem druhu platby máte možnost vidět i cenu vybrané varianty dopravy a platby. Vyberte si možnost platby. Pokud se v průběhu výběru platby rozhodnete pro jiný druh doručení zboží, tak to ničemu nevadí, stačí kliknout na jinou možnost doručení zboží.

Nyní je třeba vyplnit adresu doručení, resp. adresu fakturační. Jste-li přihlášeni ke svému uživatelskému účtu, můžete si vybrat z dříve uložených adres. Nejste-li přihlášeni, musíte se přihlásit a nebo adresy vyplnit ručně.  V tomto kroku si prosím pečlivě zkontrolujte všechny údaje. Nejednou se stalo, že se zákazník spletl v čísle či písmenku a zásilka byla doručena na jinou adresu.

5. Slevové poukázky (dárkové certifikáty)

V případě, že vlastníte slevový kupón, je třeba kontrolní kód z tohoto kupónu přesně zadat do příslušného políčka a kliknout na tlačítko "Uplatnit slevu". Pozor, tuto možnost mají pouze registrovaní a řádně přihlášení uživatelé. Při nákupu bez registrace není tedy možné uplatnit slevu.

6. Potvrzení objednávky

Pokud jste si vybrali nějakou možnost doručení zboží a způsobu platby, ukáže se Vám na konci stránky tlačítko "Přejít na kontrolu objednávky". Po kliknutí na toto tlačítko se dostanete na stránku, kde si tedy ještě jednou všechny vyplněné údaje a seznam objednávaného zboží překontrolujte. Jesliže je vše jak má být, tak klikněte na tlačítko "Potvrzuji objednávku s povinností platby". Teprve nyní je objednávka odeslána a automaticky zpracována naším systémem, který Vám také vygeneruje potvrzující email. Tento email by Vám měl být v krátké době po zpracování objednávky doručen, samozřejmě za předpokladu, že jste zadali emailovou adresu správně. V emailu najdete ještě jednou soupis všeho co jste si objednali a pokud by něco nesouhlasilo, co nejdříve nás prosím kontaktujte.

Může se stát, že si potvrzující email k objednávce nechtěně smažete a nebo ani nedorazí do emailové schránky. V takovém případě si prosím raději překontrolujte SPAM složku či jiné složky (např. Obchodní sdělení atd.) v emailové schránce. Jestliže ani zde nenajdete potvrzující email, neváhejte nás kontaktovat a vyžádat si emailové potvrzení objednávky, které Vám rádi znovu pošleme.