Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    Nejčastější dotazy

    Nejčastější dotazy

    Jak postupovat při reklamaci zboží?

    Spolu se zbožím od nás obdržíte doklad o koupi (fakturu). Tímto dokladem, na kterém je uveden název výrobku a datum nákupu, je nahrazen záruční list, takže k uplatnění reklamace postačí.

    V případě reklamace zboží prosím do balíku vložte celý přístroj (pokud např. reklamujete bezdrátové čidlo, přiložte i základnu přístroje), kopii dokladu o koupi a vhodně vyplněný reklamační formulář, kde uveďte popis závady a své kontaktní údaje. Místo reklamačního formuláře můžete sepsat také průvodní dopis, ve kterém uvedete potřebné informace o povaze závady a kontaktní údaje.

    Žádáme zákazníky, aby před odesláním své zboží očistily tak, aby bylo možné přístroje bez dalších zásahů otestovat a zhodnotit jejich fungování.

    Reklamovaný přístroj a přiložené dokumenty můžete zaslat na adresu naší provozovny nebo je na stejné místo přinést osobně v otvíracích hodinách, viz stránky Kontakty. Plné znění podmínek reklamace najdete v reklamačním řádě.

    Jak postupovat při vrácení zboží?

    Od kupní smlouvy můžete odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží (v případě doručení ve více fázích platí den poslední dodávky zboží). Stejný termín platí i pro odeslání odstoupení od kupní smlouvy. Pro odstoupení od kupní smlouvy můžete využít vzorový formulář.

    Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny (viz výše) prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího info@klimaguru.cz.

    Berte prosím v potaz, že od kupní smlouvy nelze odstoupit v případě zboží upraveného na míru, zboží podléhajícího rychlé zkáze, zboží, které bylo po dodání nenávratně smíšeno s jiným zbožím, zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a v případě dodávky zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud spotřebitel porušil jejich původní obal.

    Poté, co od Vás obdržíme odstoupení od smlouvy, máte 14 dnů na vrácení zboží s tím, že náklady spojené s navrácením zboží hradíte Vy. V případě dodržení tohoto termínu Vám do 14 dnů od obdržení odstoupení od smlouvy vrátíme peníze za zboží, a to stejnou cestou, jakou jste za zboží zaplatili. V případě, že jste při nákupu zboží hradili i výdaje na dodání zboží, budou Vám vráceny i výdaje na dodání ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží (platí pouze tehdy, pokud vracíte kompletní objednávku).

    Ceny, které jsou na internetu, platí i na prodejně?

    Ano, naše kamenná prodejna dodržuje stejné ceny jako e-shop.

    Jaká je vaše otevírací doba, máte otevřeno i v sobotu či neděli?

    Otevírací dobu naleznete na našem webu na stránce kontakt, v sobotu i v neděli máme bohužel zavřeno.

    Poskytnete nám slevu na zboží?

    V případě, že objednáváte zboží ve větším počtu (tedy ne např. 1 meteostanici apod.), můžete cenu konzultovat na e-mailu info@klimaguru.cz

    Mohu u vás platit platební kartou?

    Ano, u nás na prodejně je možné zaplatit za zboží platební kartou i hotovostí.

    Přijímate platbu v cizí měně?

    Při platbě na prodejně akceptujeme pouze českou měnu. Zákazníci ze Slovenska mají možnost při zvolení platby předem na účet platit v měně EUR na náš bankovní účet EUR, více viz. Všeobecné obchodní podmínky.

    Jaká je cena dopravy a lze si určit čas doručení?

    Pokud hodnota objednávky přesáhne 2 000 Kč s DPH, doprava není zpoplatněna. V současné době nabízíme služby přepravy pomocí České Pošty a GLS, více viz. Způsoby a ceny doručení.

    Proč zboží nezasíláte prostřednictvím jiných dopravců?

    S jinými dopravci nespolupracujeme z důvodu nevyhovující logistiky, horších cen přepravy zboží nebo z důvodu špatného zacházení s odeslaným zbožím.

    Dostupnost zboží: Skladem. Máte produkt skutečně skladem v prodejně?

    Snažíme se mít 99 % zboží skladem a průběžně aktualizovat webové stránky tak, aby stav dostupnosti zboží byl vždy aktuální. Přesto se může stát, že tento stav nebude odpovídat realitě. V případě pochybností je nejlepším řešením zavolat přímo k nám do prodejny a zeptat se na dostupnost produktu.

    Za jak dlouho můžu očekávat zboží, které jsem si objednal přes internet?

    Pokud je zboží skladem, tak je standardně doručováno do 48 hodin od potvrzení objednávky, vždy záleží na čase objednání a na tom, kdy si jednotliví dopravci přijedou pro svoz zboží.

    Zasíláte zboží do zahraničí?

    Ano, zboží zasíláme i na Slovensko. Podrobnější informace najdete v našich obchodních podmínkách.

    Zabýváte se také velkoobchodem?

    Ano, registrovaným obchodním partnerům poskytujeme velkoobchodní slevy. Podmínky naleznete na našem webu na stránce velkoobchodní prodej.


    Souhlas s použitím souborů cookies

    Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Další informace
    Souhlasím s použitím všech souborů cookies.
    Odmítnout, využívat pouze technické cookies.

    Zboží bylo vloženo do košíku

    Doporučujeme dokoupit

    Opravdu chcete vyprázdnit košík?